دانلوداهنگ تو نیستی ازسهراب اسدی

دانلوداهنگ تو نیستی ازسهراب اسدی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سریر دانلود

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار سایت سریر دانلود ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت کنــید

  • آخــرین مطــالب
  • مطالب پربازدیــد
  • مطالب تصــادفـی

دانلود فایل باکیفیت عالی

 

 

متن آهنگ سهراب اسدی به نام تو رفتی

تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من

زندگی واسم حروم هیچکی نکرد دل و آروم

آرزو بر دل شدم بیخیالت هم شدم

هر جایی و بی آبرو هم آغوش هر کس شدم

زندگیم و پس بده آبروم و پس بده

نه نمیتونی گلم گفتم که از دستم نده

من ضعیف بی دست و پا میون این گرگ و آدما

بی دفاع و بی سفر واگذارت به خدا

دستت و گذاشتی تو دستام

گفتی تا فرداها پیش تو میمونم

سرت و گذاشتی رو شونم

گفتی بات میمونم چی شد چی شد

*******************************

میبینم اون روزی که تو برگردی با یک کوه غم

زندگی واست حروم افتاده ای به پای من

تو پشیمونی ولی از سنگ اون موقع دلم

خیره به من ذل میزنی با فریادم بهت میگم

زندگیم و پس بده آبروم و پس بده

نه نمیتونی گلم گفتم که از دستم نده

من ضعیف بی دست و پا میون این گرگ و آدما

بی دفاع و بی سفر واگذارت به خدا

دستت و گذاشتی تو دستام

گفتی تا فرداها پیش تو میمونم

سرت و گذاشتی رو شونم

گفتی بات میمونم چی شد چی شد


سایت رسمی سریر دانلود GAzBOr.Ir
بازدید : 4642 |
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: